Przejdź do głównej zawartości

NEW YORKER w Libero

Świetna wiadomość dla przyszłych gości katowickiego Libero! Jeszcze w
tym roku pojawi się tam salon NEW YORKER  – sieci, która jest na bieżąco
z trendami modowymi dominującymi na świecie.
- Libero to miejsce, które już teraz staje się ważnym punktem na mapie
aglomeracji katowickiej. Jest świetnie zlokalizowane i zaprojektowane,
wyróżnia się bogatą ofertą modową, a także rozrywkową i gastronomiczną
Takich miejsc szukamy i właśnie tam chcemy otwierać nasze nowe salony –
mówi Anna Ambroży Expansions manager z NEW YORKER.
- Młodzi ludzie oczekują dziś wygody i dużego wyboru podczas zakupów.
Szukają też ubrań i dodatków, które są atrakcyjne i zgodne z tym, co się
nosi na świecie. To wszystko znajdą między innymi w salonie NEW YORKER ,
który na dwóch kondygnacjach centrum zajmie łącznie 1100 mkw. Libero od
dłuższego czasu jest pozytywnie kojarzone z radością, energią, młodością
i kreatywnością dlatego ta marka idealnie wpisuje się w kompletowany
zestaw najemców. – mówi Tomasz Domoń, dyrektor regionalny ds. wynajmu w
Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

NEW YORKER  należy do liderów europejskiej branży odzieżowej w segmencie
young fashion. Firma zatrudnia ponad  16 000 osób, posiada ponad 1000
sklepów w  40  krajach świata, z czego  88 sklepy znajdują się w Polsce.
Libero powstaje u zbiegu ulic Kościuszki i Kolejowej, gdzie w godzinach
szczytu przejeżdża ponad 15 tys. pojazdów na godzinę. Wraz z
postępującym procesem budowy prowadzony jest zaawansowany proces
komercjalizacji. Już 95 proc. powierzchni Libero zostało wynajęte. Wśród
najemców Libero znalazły się m.in. takie marki jak: Piotr i Paweł,
Helios, Fabryka Formy, MkBowling, Centrum Medyczne GynCentrum, Media
Markt, RTV Euro AGD, iDream, Sony Centre, H&M, Grupa LPP (Reserved,
Mohito, Sinsay, Cropp, House), Forever 21, Guess, Carry, Simple, Gino
Rossi, Orsay, Triumph, Calzedonia, Diverse, Lee Wrangler , Big Star,
Vistula, Wólczanka, Lancerto, Lavard, CCC, Deichmann, Ochnik, Wojas,
Ryłko, Sizeer, Smyk, Douglas, Rossmann, Apteka Europejska, Wittchen,
Tous, Pandora, Apart, W.Kruk, YES, Martes Sport, 4F, Puma, Empik, Świat
Książki, Home&You, Flying Tiger, Pizza Hut, KFC, McDonalds, Starbucks,
North Fish, Bon Apetito, Food&Ball, Sushi Kofuku i wiele innych.
Od 2016 roku Libero jest sponsorem kobiecej drużyny GKS Katowice.
Libero Katowice. New shopping experience.
Libero to nowe, ekscytujące miejsce na mapie Katowic – świeże spojrzenie
na zakupy, rozrywkę, rekreację i sport. To przyjazna i komfortowa
przestrzeń zaprojektowana na wskroś współcześnie, jednak z klasycznym
podejściem estetycznym.  Miejsce spotkań, inspiracji, fascynacji i po
prostu miło spędzonego czasu.
Ponad 150 sklepów, liczne restauracje, kawiarnie, kinowy multipleks,
klub fitness – Libero to jedyne miejsce w regionie z tak bogatą ofertą
sportową i rekreacyjną. To również nowocześnie zaaranżowany, miejski
plac z amfiteatrem, sezonowym lodowiskiem, miejscami do wypoczynku, gier
stacjonarnych i innych aktywności na świeżym powietrzu.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Immochan organizuje konkurs dla startupów

Immochan organizuje pierwszy międzynarodowy konkurs „Beyond Retail Challenge", którego celem jest przekształcenie centrów handlowych w zrównoważone, inteligentne i tętniące życiem miejsca. W 2016 roku Immochan obchodziła 40-lecie istnienia na świecie. Od tamtego czasu firma rozpoczęła realizację ambitnego projektu - zdefiniowania i wdrożenia „Wizji 2030". Wizja ta polega na tworzeniu więzi pomiędzy ludźmi. Wychodząc poza doświadczenie w handlu, Immochan planuje tworzyć miejsca, w których ludzie mogliby się spotykać, dzielić emocjami i nawiązywać znajomości. Miejsca oferujące informacje, rozwiązania oraz usługi połączone z tkanką miejską, lokalną społecznością i gospodarką. Tak narodził się pomysł konkursu „Beyond Retail Challenge". We współpracy z Agorize, platformą łączącą przedsiębiorstwa i innowatorów, Immochan oferuje firmom rozpoczynającym działalność i przedsiębiorcom możliwość przedstawienia nowatorskich projektów, wpisujących się w w

CBRE skomercjalizuje biurowiec SZUCHA Premium Offices

Agencja doradcza CBRE będzie odpowiadała za komercjalizację prestiżowego budynku biurowego SZUCHA Premium Offices w Warszawie. Inwestycja należąca do Green Property Group, zlokalizowana u zbiegu alei Szucha i ulicy Litewskiej, oferuje ponad 6 500 mkw. wysokiej klasy powierzchni biurowej oraz niepowtarzalny design, który wyróżnia biurowiec na tle innych warszawskich obiektów. Budynek biurowy SZUCHA Premium Offices powstał w lokalizacji o bogatej historii, a częścią inwestycji stał się XIX-wieczny, neorenesansowy Pałacyk Szucha, zwana dawniej Pałacykiem Generałowej Marii Agapijew, który znajdował się w tym miejscu od 1895 roku. Pałacyk Szucha został poddany renowacji i stał się unikalnym elementem nowoczesnej inwestycji. Butikowy biurowiec oferuje siedem pięter nowoczesnej powierzchni biurowej, uzupełnionej o przestrzenie konferencyjne, usługowe oraz restauracyjne, trzypoziomowy parking podziemny oraz trzy kaskadowe tarasy o łącznej powierzchni 1 200 mkw. Do dy

Jak deweloperom idzie sprzedaż mieszkań w tym roku

Czy w tym roku zainteresowanie zakupem nowych mieszkań utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w roku ubiegłym? Czy deweloperzy zauważają jakieś poważniejsze zmiany, jeśli chodzi o popyt? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. Pierwszy i czwarty kwartał każdego roku to okres dużego zainteresowania klientów zakupem, który wprost przekłada się na ilość sprzedanych mieszkań. Podobnie jest również w tym roku, z tą różnicą, że ilość osób zainteresowanych nabyciem lokali jest jeszcze większa niż przed rokiem. Przykładowo, w styczniu br. mieliśmy w warszawskiej inwestycji Osiedle na Woli ponad 1000 zapytań o mieszkania, a w 2017 roku było średnio 500 zgłoszeń miesięcznie. Większe zainteresowanie ze strony nabywców zauważamy równi