Przejdź do głównej zawartości

CBRE skomercjalizuje biurowiec SZUCHA Premium Offices

Agencja doradcza CBRE będzie odpowiadała za komercjalizację prestiżowego
budynku biurowego SZUCHA Premium Offices w Warszawie. Inwestycja
należąca do Green Property Group, zlokalizowana u zbiegu alei Szucha i
ulicy Litewskiej, oferuje ponad 6 500 mkw. wysokiej klasy powierzchni
biurowej oraz niepowtarzalny design, który wyróżnia biurowiec na tle
innych warszawskich obiektów.
Budynek biurowy SZUCHA Premium Offices powstał w lokalizacji o bogatej
historii, a częścią inwestycji stał się XIX-wieczny, neorenesansowy
Pałacyk Szucha, zwana dawniej Pałacykiem Generałowej Marii Agapijew,
który znajdował się w tym miejscu od 1895 roku. Pałacyk Szucha został
poddany renowacji i stał się unikalnym elementem nowoczesnej inwestycji.
Butikowy biurowiec oferuje siedem pięter nowoczesnej powierzchni
biurowej, uzupełnionej o przestrzenie konferencyjne, usługowe oraz
restauracyjne, trzypoziomowy parking podziemny oraz trzy kaskadowe
tarasy o łącznej powierzchni 1 200 mkw. Do dyspozycji najemców będzie
również ogród okalający willę o powierzchni 1 300 mkw.
Wyjątkowe jest również wnętrze SZUCHA, które w odróżnieniu od wielu
warszawskich biurowców, jest pełne roślinności: pionowy ogród
wzrastający na kilka kondygnacji stanowi zielone serce obiektu, nadając
mu oryginalny sznyt, poprzez połączenie natury z nowoczesnym designem.
SZUCHA znajduje się w prestiżowej lokalizacji, w bliskim sąsiedztwie
Kancelarii Prezesa Rady Ministrów oraz siedziby Trybunału
Konstytucyjnego, i jest doskonale skomunikowany, co stanowi ogromny atut
dla najemców.
- SZUCHA Premium Offices jest przykładem inwestycji, w której z sukcesem
połączono jakość, wygodę oraz ergonomię. Biurowiec doskonale wpisuje się
w tkankę miejską i oferuje najemcom nie tylko wysokiej jakości
powierzchnie, ale także funkcje towarzyszące, które w dzisiejszych
czasach są często decydującym czynnikiem w walce o talenty na rynku
pracy. Unikalne otoczenie biurowca, zielone tarasy, usługi dodatkowe
oraz świetna lokalizacja będą atutami w rękach najemców, stanowiąc
odzwierciedlenie charakteru, wartości oraz prestiżu ich marki – mówi
Radosław Pawlak, Dyrektor w dziale Wynajmu Powierzchni Biurowych, CBRE.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Immochan organizuje konkurs dla startupów

Immochan organizuje pierwszy międzynarodowy konkurs „Beyond Retail Challenge", którego celem jest przekształcenie centrów handlowych w zrównoważone, inteligentne i tętniące życiem miejsca. W 2016 roku Immochan obchodziła 40-lecie istnienia na świecie. Od tamtego czasu firma rozpoczęła realizację ambitnego projektu - zdefiniowania i wdrożenia „Wizji 2030". Wizja ta polega na tworzeniu więzi pomiędzy ludźmi. Wychodząc poza doświadczenie w handlu, Immochan planuje tworzyć miejsca, w których ludzie mogliby się spotykać, dzielić emocjami i nawiązywać znajomości. Miejsca oferujące informacje, rozwiązania oraz usługi połączone z tkanką miejską, lokalną społecznością i gospodarką. Tak narodził się pomysł konkursu „Beyond Retail Challenge". We współpracy z Agorize, platformą łączącą przedsiębiorstwa i innowatorów, Immochan oferuje firmom rozpoczynającym działalność i przedsiębiorcom możliwość przedstawienia nowatorskich projektów, wpisujących się w w

Jak deweloperom idzie sprzedaż mieszkań w tym roku

Czy w tym roku zainteresowanie zakupem nowych mieszkań utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w roku ubiegłym? Czy deweloperzy zauważają jakieś poważniejsze zmiany, jeśli chodzi o popyt? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. Pierwszy i czwarty kwartał każdego roku to okres dużego zainteresowania klientów zakupem, który wprost przekłada się na ilość sprzedanych mieszkań. Podobnie jest również w tym roku, z tą różnicą, że ilość osób zainteresowanych nabyciem lokali jest jeszcze większa niż przed rokiem. Przykładowo, w styczniu br. mieliśmy w warszawskiej inwestycji Osiedle na Woli ponad 1000 zapytań o mieszkania, a w 2017 roku było średnio 500 zgłoszeń miesięcznie. Większe zainteresowanie ze strony nabywców zauważamy równi