Przejdź do głównej zawartości

Zmieniamy się na wiosnę - nowe otwarcia i modernizacje lokali w Galerii Pestka!

Wraz z przyjściem wiosny Galeria Pestka w Poznaniu zapowiada nowości w
swojej ofercie.  Do grona najemców dołączył sklep z obuwiem, odzieżą i
akcesoriami sieci 50 Style. Wkrótce kolejne dwa otwarcia.  Na poziomie 0
otworzy się sklep akcesoriami GSM - Torre GSM, a na 1 piętrze azjatycka
restauracja Silver Dragon. Po krótkiej przerwie spowodowanej
modernizacją lokalu tworzyły się sklepy C&A, Pepco i Time Trend.

Pod koniec lutego, na poziomie 0 Galerii, na powierzchni 212 m2,
otworzył się sklep sieci 50 Style.
50 style to obuwie, odzież oraz akcesoria od najpopularniejszych marek.
W ofercie sklepu są propozycje
w różnym stylu: sportowym, codziennym, casualowym, lifestyle'owym. To
sklep dla wszystkich: zarówno dla wielbicieli prostoty i jednokolorowych
butów oraz odzieży, jak i fanów widocznych, dużych logotypów oraz
miłośników wzorów.
Ofertę Multimediów w Galerii Pestka wzbogaci salon z telefonami
komórkowymi oraz akcesoriami GSM -Torre GSM, który otworzy się na
parterze Galerii, koło sklepu CCC. W ofercie wszystkie najpopularniejsze
marki i modele telefonów komórkowych, zarówno nowe jak i używane oraz
największy wybór akcesoriów do telefonów. Salon prowadzi również
profesjonalny serwis telefonów komórkowych.
Na pierwszym piętrze natomiast, już wkrótce otworzy się restauracja
Silver Dragon. W ofercie potrawy kuchni azjatyckiej, znane klasyki tj.
sajgonki, ryż czy makaron smażony z dodatkami, kurczak w sosie
słodko-kwaśnym, smażona wieprzowina, ale również krewetki, rosół z
dodatkiem mleka kokosowego czy popularna cielęcina w pięciu smakach.
 Sporo zmian także u stałych najemców Pestki. Remonty i powiększenia
lokali przeprowadziły salony Pepco, C&A i Time Trend.  Salon popularnej
sieci Pepco, zlokalizowany na poziomie 0, powiększył i zmodernizował
swoją przestrzeń handlową. Nowe, duże Pepco ma teraz ponad 700 m2
powierzchni i  jeszcze więcej towarów w atrakcyjnych cenach.
Na początku marca, w nowej odsłonie, po generalnym remoncie, w zupełnie
nowej aranżacji, otworzył się sklep C&A. Nowy salon zachwyca nowoczesnym
designem, który tworzy przyjazną zakupom atmosferę. Po krótkiej
przerwie, również spowodowanej generalnym remontem, otworzył się salon z
zegarkami
 i akcesoriami Time Trend.

Zmieniamy się, rozwijamy, modernizujemy. Poszerzamy ofertę o nowe
atrakcyjne marki, a nasi najemcy zwiększają swoje powierzchnie i ciągle
podnoszą standard lokali. Salony imponują nową, atrakcyjną aranżacją
przestrzeni. Serdecznie zapraszam naszych Klientów do nowych lokali,
które zapowiadają dużo rabatów i promocji w pierwszych dniach po
otwarciu - mówi Lech Polański,  Dyrektor Galerii Pestka.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Immochan organizuje konkurs dla startupów

Immochan organizuje pierwszy międzynarodowy konkurs „Beyond Retail Challenge", którego celem jest przekształcenie centrów handlowych w zrównoważone, inteligentne i tętniące życiem miejsca. W 2016 roku Immochan obchodziła 40-lecie istnienia na świecie. Od tamtego czasu firma rozpoczęła realizację ambitnego projektu - zdefiniowania i wdrożenia „Wizji 2030". Wizja ta polega na tworzeniu więzi pomiędzy ludźmi. Wychodząc poza doświadczenie w handlu, Immochan planuje tworzyć miejsca, w których ludzie mogliby się spotykać, dzielić emocjami i nawiązywać znajomości. Miejsca oferujące informacje, rozwiązania oraz usługi połączone z tkanką miejską, lokalną społecznością i gospodarką. Tak narodził się pomysł konkursu „Beyond Retail Challenge". We współpracy z Agorize, platformą łączącą przedsiębiorstwa i innowatorów, Immochan oferuje firmom rozpoczynającym działalność i przedsiębiorcom możliwość przedstawienia nowatorskich projektów, wpisujących się w w

CBRE skomercjalizuje biurowiec SZUCHA Premium Offices

Agencja doradcza CBRE będzie odpowiadała za komercjalizację prestiżowego budynku biurowego SZUCHA Premium Offices w Warszawie. Inwestycja należąca do Green Property Group, zlokalizowana u zbiegu alei Szucha i ulicy Litewskiej, oferuje ponad 6 500 mkw. wysokiej klasy powierzchni biurowej oraz niepowtarzalny design, który wyróżnia biurowiec na tle innych warszawskich obiektów. Budynek biurowy SZUCHA Premium Offices powstał w lokalizacji o bogatej historii, a częścią inwestycji stał się XIX-wieczny, neorenesansowy Pałacyk Szucha, zwana dawniej Pałacykiem Generałowej Marii Agapijew, który znajdował się w tym miejscu od 1895 roku. Pałacyk Szucha został poddany renowacji i stał się unikalnym elementem nowoczesnej inwestycji. Butikowy biurowiec oferuje siedem pięter nowoczesnej powierzchni biurowej, uzupełnionej o przestrzenie konferencyjne, usługowe oraz restauracyjne, trzypoziomowy parking podziemny oraz trzy kaskadowe tarasy o łącznej powierzchni 1 200 mkw. Do dy

Jak deweloperom idzie sprzedaż mieszkań w tym roku

Czy w tym roku zainteresowanie zakupem nowych mieszkań utrzymuje się na podobnym poziomie, jak w roku ubiegłym? Czy deweloperzy zauważają jakieś poważniejsze zmiany, jeśli chodzi o popyt? Sondę prezentuje serwis nieruchomości Dompress.pl Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp S.A. Pierwszy i czwarty kwartał każdego roku to okres dużego zainteresowania klientów zakupem, który wprost przekłada się na ilość sprzedanych mieszkań. Podobnie jest również w tym roku, z tą różnicą, że ilość osób zainteresowanych nabyciem lokali jest jeszcze większa niż przed rokiem. Przykładowo, w styczniu br. mieliśmy w warszawskiej inwestycji Osiedle na Woli ponad 1000 zapytań o mieszkania, a w 2017 roku było średnio 500 zgłoszeń miesięcznie. Większe zainteresowanie ze strony nabywców zauważamy równi